dj shadow

Al final la provocació ha pogut amb mi. Ja sé que tots el coneixem de sobres, que el que penja a continuació no és ni nou ni una raresa, més aviat el contrari. Nostra sra de montsant em perdoni per ser massa mainstream! però no he tingut forces per evitar caure en la repetició davant d’un dels meus artistes preferits.

Així doncs, comencem. Com no podia ser d’una altra manera

I seguim amb un mite, que sí, que potser ja carrega, però no deixa de ser un mite de tema amb un video força curiós.

I seguiré amb un dels temes que encara em posen gallina de piel. Encara qui se n’han fet remixos bastant xulos, em quedo amb l’original. Ei! i el video el firma el mismísimo wong kar-wai (en menys de 10 minuts no crec que adormi a ningú ;))

Per no trencar la línia del disc, ara en venen dos de seguits.

Els dos amb dos vídeos que valen la pena.

Per acabar, que ho sé, m’estic fent llarg i pesat, no podia deixar de posar la intro protagonitzada pel Mateo. Sento no haver trobat millor video, si algú el troba, per favor, que el canviï!

Mateo, per què no vas colar: “Two men against the panallet!” ?

I per últim, amb un altre video fet per un espontani:

Prou, callo per avui.

Petons per totes.

3 comentarios
  1. Mateo dijo:

    Nuestro hombre:

    El nombre: Don LaFontaine (hace 2 años que se ha muerto)

    Numero de peliculas anunciadas: 5000

    Y lo que hacemos nosotros despues de 20 cervezas:

  2. Txus dijo:

    Nostra Sra. de Montsant se m’ha aparegut i m’ha dit que:
    1. Gran playlist del Shadow ❤ 😉
    2. "Two men! One Panellet!" quin riure més idiota XD

  3. Dear Mr. Mateo,
    encara que hagi estat practicant durament, tant en les imitacions com en la beguda, no arribo, ni de lluny al nivell que demostra amb les seves veus i retaïles. Per favor, no em sigui modest.
    Només puc afegir: awsome dude! fucking awsome!
    yours sincerly,
    albert

Responder

