larutanatural

L’altre dia estava corria pel Raval camí de fer honor al meu mail quan vaig topar-me amb larutanatural, tenda totalment desconeguda per mi. Avantatges de ser nou en el món dels vinils, tens un món per descobrir.

Remenant, remenant vaig topar-me amb una preciositat que no vaig poder (ni voler) resistir: Jose James, Joy Orbison, Flying Lotus…

Com que ja m’havia animat, vaig seguir apilonant discs per escoltar i, en un d’ells, meravella: el 4art volum de Pattern Repeat.

Ideal per posar-me’ls a casona, tot apoltronat al sofà, sense por d’atronar els veïns.
Un dels seus temes ‘clàssics’, que desgraciadament només he trobat al youtube i sense vídeo 😦

Bé, confesso que també la trobareu al seu myspace, però no me’n surto alhora d’incrustar-la. Tecles inútils…
Algun més va caure (i algun més tornarà a caure). Però per avui ja està bé.

ps: toni, estalvia’t la crítica (si algun dia entres a llegir-ho), que ja me la sé: “massa experimental, massa minimalero”.

ptons

Responder

