avui fa 10 anys… més o menys

Dies enrera em preguntaven quina era el grup que encara tenia escrit a la columna del debe. Durant la ressaca post ps11 la pregunta em va ser impossible de contestar.

Ahir, de sobte, menjant una magdalena, em van venir ganes d’escoltar eight domestic challenges, àlbum publicat el 2001 que fa molt de temps que m’acompanya. I no, no he vist mai a wibutee en directe, gran deute pendent. Els costa molt sortir del seu cau nórdic; arribar fins a la península és missió impossible.

Els vaig descobrir gràcies en bugge wesseltoft qui, a través de la seva discogràfica jazzland records, va editar un recopilatori de músics de jazz noruecs (crec recordar) en el que hi havia el tema que he deixat. Tot l’àlbum és una meravella i aquest tema encara em desperta l’humor.

Els altres tres àlbums no tenen, ni de lluny, el mateix nivell ni risc però són bons àlbums. La carrera en solitari de håkon kornstad, el saxofonista, és més que digna.

ptons.

ps: el live és del playmachine (2004).

Responder

