it’s ooooover…

repassar sencera la trajectòria de dijous i divendres tarda seria una mica repetitiu (vaig acabar fent, content, la ruta prevista :D), així que agilitzaré.

Després d’haver llegit ja unes quantes cròniques del sonar em pregunto: ningú no va veure brandt brauer frick ensemble?

No n’he vist ni una nota (bé, la del periòdico… ehem…) quan el que es va veure sobre l’escenari va ser una autèntica brutalitat; damunt de l’escenari (ho faig de memoria…): bateria, percussió, piano, vibràfon, arpa, trombó, tuba, viola i chelo. Evidentment, la atípica formació ajuda a cridar l’atenció amb la sorpresa inicial. Deprés t’ho has de guanyar. Els últims 20 minuts són una de les millors sessions de techno que he vist en temps. Uau. Admiració absoluta, la meva, i ovació generalitzada en acabar l’actuació al dome.

La que gairebé comparteixo del tot és la referència a teebs del país. Amb els 23 anyets que gasta i un sol àlbum en solitari a les esquenes, tinc la sensació que està destinat a convertir-se en un dels grans. És hipnòticament captivador, capaç de sobreposar-ho i remesclar-ho tot i sonar de conya. Vaja, i ara la diré molt grossa, seguint el passos del gran aphex.

De qui esperava molt més és de four tet. Tremenda calor, el village completament abarrotat i kieran hebden de sobrat no ajuden a crear la millor atmòsfera per una bona sessió. Fred, estàtic, donava la sensació d’haver obert el mix que tenia preparat de casa per només haver de donar-li al play. Començo a pensar que m’agrada molt més en àlbum que en directe. Ara, ningú no li pot negar algun moment estelar, perquè de temazos en té.

Del dissabte dia poc puc dir. Només que vaig arribar corrents (literal) per estampar-me contra la mega cua del hall i  perdre’m apparat band, l’únic que realment em feia il·lusió en hora raonable, per acabar veient shangaan electro. Quan no pots dir res positiu i, a més, no encaixa en els teus gustos, millor no diguis res.
Com que es lleig acabar negativament, destacaré, perquè s’ho mereixen, el poc que vaig veure de c156. apunten maneres.

al seu soundcloud en trobareu una sessió sencera.

apa, fins ara.

Responder

