Convergències còsmiques: KEXP

No vull ser el que es dedica a escriure els articles de convergències còsmiques que demostren que, després de posar molts links inconnexes, la meva àvia amb una càmera passada de crack és en realitat Michael Bay, però… Em veig en la obligació de posar-vos en antecedents:

Jo que escolto el nou disc de Cymbals Eat Guitars (coneguts del Primavera Club 2009), Lenses Alien, cortesia de Indiecaciones. Bon disc que, per algun motiu em recorda els sons de Jeniferever, i als de Indiespot també els hi agrada però, com ells en saben més (tru dat), ho linken amb un video d’una emisora de radio, la KEXP, que miro mentre menjo un gelat de mel i mató amb nous (importantíssim detall per l’esclariment dels fets) amb el pijama de felpa (no, millor no poso cap link a això – i aquí és quan ja comenceu a sospitar que això no pot acabar bé).

Dies més tard, l’amic Juanjo em situa a l’orbita de Nosaj Thing. Clar, jo amb el mateix pijama amb taques de gelat (de mel i mató, recordeu), busca que buscaràs i… Ai las! Torna la KEXP

Wow! I un aNtre de Daedelus

I Trentemoller, i Holy Fuck, i Cave Singers, i Zola Jesus, i… us dono la benvinguda al meu Chrome: amb mil pestanyes obertes 🙂

5 comentarios
  1. albert dijo:

    encara estic embadalit amb l’espectacle de dadedalus. sense que ell em tiri del tot és impressionant el que fa. fuck yeah!

  2. txuslee dijo:

    Alex Turner tupé final fight:

      • txuslee dijo:

        No hi havia pensat. Feel free to move it.

Responder

