dear polyglot o animal collective @ poble espanyol

por. deprés del concert del primavera era el sentiment que em despertava la visita d’animall collective al poble espanyol. escenari molt més propens que, amb la mitja entrada present, es fa ideal per veure un concert.

l’entrada, i més deprés de tsowc (ja en parlarem un dia pq s’ho estan guanyant a pols i perquè tenen la gran virtut d’enganxar-te, tant assegut al sofà, peta en ma, com trepitjant sabatilla), és esperançadora. m’agrada força que recuperin en deakin, i amb ell la formació de quartet. m’agrada que aparquin sintetizadors i taules per recuperar bateria i guitarra. menys en geologyst, que sembla no separar-se de les seves joguines ni per dutxar-se. m’agrada tenir-los o tocar.

l’inici és una mica descebedor, let go és un tema que no m’agrada, es passen de ‘tropicalisme’. ja tornem a estar com al primavera, penses… però no. amb did you see the words la cosa es comença a arreglar i, com no, perquè ja l’han convertit tema-hime dels últims concerts, amb brother sport ja no queda dubte de que tothom està a gust amb el que està passant. tant ells com nosaltres. a partir d’aquí tot va bastant rodadet, fins a matar el concert amb summertime clothes, l’altre indispensable del seu setlist. el bis és més que bo, amb un tema desconegut totalment per mi (resulta que es diu i’d rather) i una gran versió de…

s’acaba el concert i tinc ganes de més. bona senyal.

m’agrada com encadenen un tema amb l’altre. m’agrada que provin cançons i variacions.

la pregunta del millón, com pot ser que amb dos setlists tant semblants els dos concerts (primavera i fly me) hagin estat tant diferents? No pots fer al fòrum, en un festival, davant de molta penya, el que fas al poble, davant d’aquells que t’han vingut a veure a tu. esperem que ho vagin aprenent.

ah! i sobretot recordar:

Until fully grown
You got a real good shot

ps: moltes gràcies Leñador Films pel curro de gravar i pujar el concert sencer!

9 comentarios
  1. martinuca dijo:

    sisi; y tal y tal, excepto que se pasaron con los graves (aun estoy recomponiendo mi caja torácica) y el tema de las luces daba un poco por saco . O era sólo yo?

    • albert dijo:

      no tinc la impressió de que es passesin amb els baixos, però tampoc sóc de fiar en aquest tema: m’amorro a l’altaveu esperant notar les reververacions de la línia de baixos. posats a ser fins, el que sí em va faltar va ser nitidesa vocal, sobretot pq en panda va fer menys del que esperava.
      amb el ‘tema de las luces’ vols dir la de we tigers, just abans de summertime clothes? admetem que és anada d’olla però en la versió del poble me la menjo varies vegades, sobretot per com l’empalma amb la resta. si en vols un versió freak:

      entre so i… de tallar-se les venes.

      vas veure beach house? va ser TAN bo com he sentit?

  2. martinuca dijo:

    Correcto, y cerraron apoteósicamente.
    Ara be, tienen repertorio y traca como para hacer un concierto in crescento dejando a la gente totalmente high, pero su apuesta era la de ir jugando con el mood de la audiencia y no terminabas de decidirte si ponerte a bailar o dejarte llevar por las olas.

    • Txus dijo:

      Cert, Animal Collective poden treure repertori de traca i mocador (millor no recordem el Primavera del 2008). Potser vaig ballar més amb TSOWC que amb ells però, després del fracàs del Primavera, em va semblar tot molt correcte.

      • albert dijo:

        ehem, ehem, petita confusió? ac per bh? baja, diria…

      • Txus dijo:

        juas! ehem! m’he colat… el típic que arriba a les converses tard i malament ¬¬’.

        Ese soy yo.

  3. albert dijo:

    no és una mala opció en cap dels dos casos!
    mmm… #putocurrodelscollons
    apuntat queda, mercis!

  4. martinuca dijo:

    Sr Txus, no estamos a lo que estamos u_u’

Responder

