amdiscs showcase @ club underground

Amdiscs future reserve label (el nom de per si ja em sembla un xic pedant) és un segell d’origen txec però amb la majoria del catàleg anglosaxó i molt eclèctic. Potser per això la nit va ser, musicalment, una de cal y otra de arena.  L’apartat Lichis el deixaré pel final.

Tempelhof

Prou bé (amb permís de txuslee, qui ja donarà la seva opinió), hàbils en saciar la meva necessitat de witch i electrònica obscura. Tempelhof són Ghostpoet deprés de passar una temporada a Mordor i perdre, entre altres, part del seu register vocal. En llargues dosis em semblen excessivament lineals i repepetitius. Monòtons. Els falta acabar de treure partit a la veu, que té sempre la mateixa cadència.

La posta en escena, una mica (per ser generós) sobreactuada: el vocalista, micro en mà, no va parar de passejar-se per la sala mig buida, xocant amb el públic, i revolcar-se per terra. Viure-ho està bé, ser teatrero no.

AyGeeTee

Directe nefast, infinitament millor escoltar-lo gravat. Cert que no ajudava el terrible so, ni el local en si o que sentíssim el rascat de les cordes però no la guitarra. Va ser molt fluix, per no dir dolent.

Sensible Soccers

Els portuguesos em van semblar brillants, se’ns dubte el millor de la nit. No els havia escoltat i em van deixar captivat.

Pocs temes però extremadament hiptnòtics. Res nou però ben executat. Nouvinguts al segell, estrenanaran Lp a finals de mes.

Teams

Tot i ser un personatge molt divertit no combrego amb la seva proposta musical i molt menys amb els directes de dale al play.

club underground

I ara el moment lichis. Perquè el club underground  és, sent fi i subtil, una autèntica MERDA. Deixant de banda que és cutre i lleig, és una vergonya que els artistes s’hagin de muntar la taula amb caixes buides de cerveses, que el garito no tingui cap tipus d’informació (aquí tb cal culpar als organitzadors) o que l’equip de so sigui del fischer-price. Molt mal lloc, gens indicat per fer-hi cap concert.

6 comentarios
    • txuslee dijo:

      gràcies a vosaltres pel link!

    • només esperem que us quedin ganes de tornar a barcelona. repetirem encantadíssims!
      una abraçada

  1. txuslee dijo:

    AndergrAun Da Clap… sempre havia sospitat que era un antro per la seva aparença exterior. No em calia confirmar les expectatives. Serà veritat que el negoci de l’oci nocturn s’està posant complicat?
    Club Underground

    Tempelhof: vaig estar a punt de treure targeta per simular penal.

    • Tempelhof: vaig estar a punt de treure targeta per simular penal.

      jo vaig veure contacte amb un hip hopero barbut en més d’una ocasió…

    • rH+ dijo:

      jajajjaa!!!
      …tarjeta y expulsión inmediata!!!
      ;D

Responder

