musicaltwist closes 2011 : àlbums fuck yeah!

Començaré a penjar la meva llista perquè sino ens tornarem (bé, ja ho hem fet) a enredar en les interminables converses per mail.

M’he quedat amb 5 fuck yeahs! d’electrònica, perquè d’alguna manera havia de descartar.

5. replica – oneohtrix point never

El que per mi és el millor treball de lopatin fins el moment col·lecciona peces molt ben fetes, amb llargs loops, drones i samplejats que tenen, en algun punt, un so vuitantero. Però no el resultat, que sona a aire fresc.

.

4. ravedeath, 1972 – tim hecker

El canadenc està un pas per endevant de la resta de músics que tiren cap al drone/ambinet; amb disculpes per ben frost, qui, a més, li ha donat un cop de mà en la producción de l’album. Ravedeath, 1972 se’m presenta com una peça sencera. Un tot on l’harmonia, la disonancia i el soroll es creuen i dialoguen per explicar-te una petita història.

.

3. glass swords – rustie

Sortit a l’octubre, no se si encara estic en aquell moment en que l’enamorament t’impedeix veure’n els defectes, el debut de rustie em sembla una lliçó magistral del que és i pot donar el dubstep.

.

2. scintilli – plaid

Ja ho vaig dir tot en el seu moment. Fàbulos retorn per alegria meva.

[youtube watch?v=2jHhDZn6liM&w=520&h=53]

.

1. onda corta – pina

M’acompanya gairebé des de la seva sortida, conevertint-se el meu gran aliat durant les reunions domèstiques previes (o post) a moltes sortides nocturnes d’aquest any. I sempre ha complert. Encara no conec ningú amb aficó a la música elèctrònica que no hagi exclamat un ‘uau!’ en escoltar-lo per primer cop.

Una de les millors sintésis que en tinc és la d’en juanjo: “brutal, cru, rugós, sense ornaments innecessaris, obscur, elèctric, molt bo!

.

apa, ara a esperar els de la resta ;P

4 comentarios
  1. juanjo dijo:

    me he ruborizado….

  2. rH+ dijo:

    facebook Pina
    Rebuscando en mis “cintas de recuerdos” he encontrado esto. Al loro que es del 2007! Ya no es pre-Onda Corta. Es pre-B/N!

Responder

