Sonar 2012: la meva ruta del dijous

Ja tinc mono i millor que seguir enviant temes per mail, em retrato amb les meves apostes diürnes.

d.forma 

que em crida l’atenció ja estava dit. així que mandra fora i millor veure en d.forma que fer el vermut.

.

lapalux

cap dubte. interessantíssim. un dels meus forts encara que el carajillo el tinguem a mig baixar.

.

daedelus archimedes show

no sóc molt de daedelus però em flipa com aporreja el pad. a més, el show té bona pinta i si a sobre porta molts mirallets…

.

flying lotus

cap dubte, oi? que ja l’hem vist? doncs repetim.

.

mostly robot

ni puta idea de com serà però molt greu em sabria perdre’m aquest ‘experiment‘. els visuals de pfadfinderei estan prou bé i flying lotus sempre el podem aplaçar ;P.

.

trust

picadet picadet. sona bé i baixa millor.

.

totally enormous extinct dinosaurs

una ulladeta, ràpida, ràpida hi hauré de fer. curiositat.

.

ricardo donoso

té punts molt bons aquest home. ens deixarà amb ganes de juerga per després? confesso que m’agradaria veure’l tancar de nit…

.

ptons

3 comentarios
  1. txuslee dijo:

    Perfecte! M’acaben de fotre el dijous al matí. Amb sort arribo a Lapalux…
    Adéu d.Forma.

    • sense ànims de ser puta, bé, un xic puta sí, també t’han fornicat legowelt dimecres nit… protesta!

      • txuslee dijo:

        Dijous a les 8 del matí… a la caza del inversor salvaje.

        Legowelt el tinc vetat karmicament #fact

Responder

