Sonar 2012: la meva ruta del divendres

El divendres el vermut el farem a casa i no forçarem tant la màquina que sino durant la nit caiem com a mosques.

nightwave

no em complicaré la vida, single del nou i fresc ep. tremenda (i garrepa, pq amb la veu que té ja es podria estirar més) vocalista sense por de passar-se de bpm.

.

austra

lo van a petar. no en tinc cap dubte. només que al directe hi hagi l’actitud i força de l’album.

.

mouse on mars

hitazo. al hall encara més.

.

nguzunguzu

sí, a mi també em generen molta, molta curisitat. ara ja està a les seves mans que intenti saber com collons pronunciar el seu nom.

.

peaking lights

aquí cedirem una mica pq segur que a en txuslee li faran gracia (sóc més de nina kraviz). però només una mica que sino farem tard a tobin i això si que no.

.

ptons

1 comentario
  1. txuslee dijo:

    Peaking Lights! Peaking Lights!! … eeehm, ara que veig la Kraviz: depèn del que porti posat (jo, s’entèn).

Responder

